Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ущаповська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Ущаповська І. В. 
Ідіоетнічні ознаки проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікації [Електронний ресурс] / І. В. Ущаповська // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2016. - Вип. 10(3). - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2016_10(3)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 621.354 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ущаповська І. В. 
Етнокультурне маркування невербальних кодів простору та часу [Електронний ресурс] / І. В. Ущаповська // Філологічні трактати. - 2016. - Т. 8, № 2. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2016_8_2_20
Сучасні процеси глобалізації, міграції та розвитку міжнародних контактів викликають необхідність формування кроскультурної компетенції у спілкуванні з представниками інших лінгвокультурних спільнот. Увагу слід приділяти невербальним засобам комунікації як ідіоетнічним елементам комунікативного процесу. Мета роботи - опис особливостей проксеміки та хронеміки як невербальних коді простору та часу та встановити основні національно-культурні риси їх передачі та сприйняття. Розглянуто ідіоетнічні особливості деяких невербальних кодів кроскультурної комунікації. Проаналізовані основні специфічні риси таких невербальних засобів комунікації, як проксеміка та хронеміка в різних лінгвокультурних спільнотах. Встановлено, що ці невербальні елементи являють собою надбані етнозорієнтовані імпліцитні паралінвістичні невербальні засоби кроскультурної комунікації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.283 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ущаповська І. В. 
Соціолінгвістичні аспекти мови кавових брендів [Електронний ресурс] / І. В. Ущаповська // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2017. - Вип. 30(2). - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2017_30(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.026 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ущаповська І. В. 
Реклами міст світу на веб-сайт: структурно-семантичний та прагматичний аспекти [Електронний ресурс] / І. В. Ущаповська, К. Є. Подвальна // Мовні і концептуальні картини світу. - 2021. - Вип. 68(1). - С. 131-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2021_68(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.7 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ущаповська І. В. 
Соціолінгвальний потенціал бренд-сторітелінгу [Електронний ресурс] / І. В. Ущаповська, Ю. О. Шовкопляс // Нова філологія. - 2021. - № 81(2). - С. 171-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2021_81(2)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.344 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ущаповська І. В. 
Особливості функціонування слогана та фрази-відлуння (на прикладі брендів кави) [Електронний ресурс] / І. В. Ущаповська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2019. - Т. 30(69), № 2(1). - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2019_30(69)_2(1)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.485 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ущаповська І. В. 
Феномен наративу від обмеженої третьої особи в художній літературі [Електронний ресурс] / І. В. Ущаповська, Є. В. Нехаєнко // Мовні і концептуальні картини світу. - 2021. - Вип. 2. - С. 136-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2021_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.85 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ущаповська І. В. 
Бренд-сторітелінг: до визначення структурно-семантичної організації та типів історій бренду [Електронний ресурс] / І. В. Ущаповська, Ю. В. Зубкова // Закарпатські філологічні студії. - 2021. - Вип. 19(2). - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2021_19(2)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.407 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського